|
|
|
|
|||||||
| Toontown France Voila! Toontown en Francais! (https://www.disney.fr/toontown/bienvenue.html) |
French tt comic in newsletter.
|
|
Login or Register now to see less ads. |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
Sponsored Links |
|
||||
|
actually you weren't wrong in spelling, I'll tell you why: the origines of the name of this dessert comes from the "Crunch in the mouth" - "croque en bouche" , but you often meet the anglicized version of this pastry product which is "croquembouch" letter "n" was replaced by "m" (actually I had no idea of that untill I checked it on google.com) So as you see, in fact two version of the same name are allowed. (but in France better use "croquenbouche" he he )
![]() - but this is if by "croquenbouch" you ment a dessert, because in France it means something crunchy, plus it was a chain of shops selling sandwiches (not sure it exists anymore - personaly never saw it here though I live in France since 4 years) - this is what my french friends told me when I asked them about this word. Last edited by DJ Max; 10-04-2005 at 01:30 PM. |
|
||||
|
Je n'aime pas le croquembouch. C'est degoutant. Le comic est amusant cependant. Je lire francais et j'ai un tester quotiden parce que j'ai un prof mechante. Elle n'est pas gentil a tout. DJ MAx Est-ce que vivre (ne conjugate pas) en France? J'adore France c'est magnifique!
|
|
||||
|
Est-ce que tu me demandes si je vis en France? Oui je vis en France depuis 4 ans (comme je te l'ai dit tout à l'heure). On peut parler français si tu veux, mais c'est beaucoup plus facile pour moi de parler et ecrire en anglais, même avec mon mari, qui est francais, je parle anglais à la maison, et avec mon fils je parle... russe, parce que en fait je suis russe
Oui, je suis totalement d'accord avec toi - la France c'est un tres beau pays. J'ai visité 2/3 des departements de la France et on peut dire que c'est une découverte eternelle! ![]()
Last edited by DJ Max; 10-05-2005 at 07:40 PM. |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|